så går det om man har tråkigt

Var bor du? jadu, det undrar jag med..

Trivs du där: ohja.

Låt som när du är ledsen sörjer till? bananer i pyjamas intro
Vem behöver du mest just nu: Sängen
Vad tror folk om dig? det får du väl fråga dom?
Stämmer det? alltid!
Vad får du oftast komplimanger för? oftast för mina kläder
Hur imponerar man på dig? När man inte är som alla andra
Brukar du skratta för dig själv? yes box!
Äger du några converse: 4 st, mina bästa vänner!
Vad har du för mobil operatör: telia, vad annars?
Är du allergisk mot något: foppa-tofflor
Nästa mål i ditt liv: duscha..
Hur svarar du i mobilen: hej, du har kommit till ida josefine Lindström
Antal timmar sömn inatt: 12
Sov du ensam: min snuttefilt är ju alltid med
Brukar du komma i tid: Ohja!
När mår du bra: när mina finaste vänner är med mig
När blev du fotad senast: jadu?
Hur känner du dig nu: oerhört trött
Vanligaste färg på dina kläder: dom roliga färgerna, svart och vitt
Vad tycker du om fötter: det är det vidrigaste som finns.
Vad saknar du: att gå upp på morgonen och inse att det var sommarlov
Hade du en bra kväll igår: kommer inte ihåg så mycket, somnade halv 10.
Favorit dryck på morgonen: smoothie
När brukar du oftast gå och lägga dig: efter bolibompa
Är du blyg? nej
Sysslar du med någon idrott: ah. jag dansar och spinnar
Vill du hellre ha mail än brev: brev, grymt fint!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt:
ah.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: jadu, inte varit dum i huvudet som alla andra?
Är du nöjd med ditt liv: oftast
Är du bortskämd: nej det tycker jag inte
Vad är det värsta du vet? foppa-tofflor, magsjuka, falskhet och ormar

Hur mycket pengar brukar du  slösa på en vecka? hmm..
Vad behöver du just nu? en underbar vän
Vad längtar du till: Sommar
Om fem månader: solar jag
Du samlar på: lilltår
Vill du ha barn: nån gång kanske,
Solar du ofta: sommaren?
Är du bra på att laga mat: nja.
Är du flygrädd: nej.
Hur vig är du: hm, jadu?
Vad dricker du helst när du är törstig: hamsterkiss
Vilken är din favoritglass: sorbé
Tror du på ett liv efter döden: hm. njea

Tycker du om sushi: aldrig ätit.
Vad behöver du när du ser på film: film kanske?
Har du tandläkarskräck: nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska lätt

Vilken film såg du senast? jadu, the last song för 30 gången kanske?
Vilken ögonfärg har du: gröna
Senaste låt du hörde: utan dina andetag - Carolina Wallin Pérez

Vad ska du göra på helgen: träffa söta ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0