Monopol dag!

Idag har jag vart med Lisa och Nathalia! Det har varit så kul! Vi har typ spelat monopol hela dagen! Jag har kommit på att det är skitkul! Hahha..
Men idag vann jag faktiskt inte,, det gjorde nathalia men hon fuska ju som bara den! Haha..
Det var en helt underbar dag med dom mest underbara tjejerna på jorden!
Men jag kom på att vi såg en jättebra film på SF kanalen ! Den hette typ "Lejon tämmjaren" , den handlade om en kille som blev mobbad av ett par större killar, och den mobbade killens mamma visste inget! Usch, den var hemsk! men jag kan verkligen rekomendera den!
Men imorgon kanske jag ska vara med tjejerna igen men det är inte säkert. Vi får se...
Nu ska jag och mamma käka lite! Vi får se om det kommer nått inlägg lite senare!
Ha en mysig kväll!
-Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0