Idas morgon!

God Morgon bloggen! Nu har jag ätit frukost och hunnit att vakna till lite, jag har faktiskt sovit väldigt gott inatt, jag låg och läste en stund och sen släckte jag och då somnade jag direkt! Väldigt välbehövligt! Men jag vaknade tidigt.. Men då låg jag i sängen med datorn och grejjade lte grejjor..Ska hoppa in i duschen snart och klä på mej. Och så ska jag sminka mig! Jag tänkte bara visa vad jag brukar använda för nått smink..
Min rouge från maybeline!
svart kajal
en matt ögonskugga
svart ögonskugga, inte riktigt den här, men ser ut ungefär så här
ibland en vit ögonskugga, inte just den här, men
min mascara från maybeline
Mitt läppglans ifrån H&M
Så nu vet ni ungefär hur jag sminkar mej, Men vi hörs lite senare!
-Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0