Idag..

Hello everybody!
Tänkte berätta om min dag!
Vaknade ca halv 7 och klädde på mej borstade tänderna och allt man gör U know ;))
Sen så åkte jag till skolan och första lektionen var S-O,, och vi skulle välja kurs, och då tog jag den svåra;s vi får väl se hur det går, men jag tror att det ska gå bra ;D
Sen hade vi MVG och sen musik! Jag och Amanda spelar Synt! We rules! Säger jag bara!
Sen var det äckel päckel lunch! Jag åt pasta.. men det var nån äcklig sinksås ;//
Efter det var det matte och sen engelska, det var rätt kul :)
Sen bild! Ida likes.. Vi ska teckna en egen serie! Kul Kul!
Sen slutade vi och då va Amanda med mej :)
vi stog och väntade på taxin som var så dryg men till slut kom den :D
Men nu sitter jag i soffan och ska snart kolla på "vänner"! Och sen blire "Spårlöst" och sen "Medium" tv kväll säger jag bara!
Det har iallafall varit en jättebra dag!
Och imorgon ska jag va med Linnea! Kul ska det bli!

Ska hoppa in i duschen efter vänner så jag uppdaterar efter det!
-Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0