SPORTLOV!

Godmorgon bloggen!
Har precis vaknat (11.00)
Mamma har stekt ägg till mig så jag ska ta lite frukost nu..
Igår så var det en mamma dotter dag, jättemysigt!
Först så gjorde vi oss i ordning..
Tog bussen ner till stan och gick och shoppade lite.
Sen gick vi på bio (it's complicated) jättebra :D
Sen gick vi och handlade (pizza och cola) så tog vi bussen hem och åt och kollade på melodifestivalen!
Super mysig dag!
Idag så ska jag vara med Linnea, ingen aning vad vi ska göra..
Uppdaterar lite senare när jag vet..
Ha en bra dag!
Jag slänger med lite bilder på lite av det jag köpte ((:
Kort skinnjacka, H&M
Solglasögon, Lindex
Örhängen, H&M
Och så köpte jag 5 st ringar,, Har inte fått någon bra bild på dom...
Och så köpte jag 2 bh:ar, men orkar inte visa..
-ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0