Mysig helg!

Nu har jag kommit hem från Stockholm!
Tänkte visa lite bilder!
Outfit bild när jag åkte till Stockholm..
Jeansleggins-Lindex
Skjorta-fått av pappa
sjal-bikbok
mc boots-dinsko
En dagens outfit bild (på festen)
Randig tröjja- GinaTricot
Kavaj-H&M
Lackleggins-GinaTricot
mc boots-dinsko
Och massa smycken :)
Min kära syster! (på festen)
Älskar dej gumman!
Så här såg mina händer ut på festen..
Nitarmbandet har jag gjort själv (a)
Det andra armbandet köpte jag på Lindex
Klockan från Ur&Penn
Ringen är gammal
HAHAHAHA!
Jag sminkade Ellen (min syster) till fjortis!
Hahah,, jag har nog skrämt henne tillräkligt nu, eller vad tror ni?
Här satt vi i bilen, hade precis varit på Statoil och handlat lite som vi skulle ha på bilresan hemmåt!
Det är så himla fint ute nu, så jag passade på att ta en bild  :)
Så här roas jag mig i på en bilresa (4 tim). btw, VÄRLDENS BÄSTA BOK!
Och jag diggar Vitamin Well! (så seriös bild)
Käre broder lyssnar på musik ;))
sen när vi kom till Karlstad blev vi så hungriga så vi gick och käkade!
Min mamma och hennes pojkvän på bilden!
Fina Ellen på resturangen!
jag åt lasagne! Mums!
Den här bilden får avsluta våran mysiga helg!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haahah , vilken snygg bild på mejj när jag var fjortis!

hahah , tänker aldrig bli det man ser ju hemsk ut!;D

Myysig helg vare ,

Älskar dejj Ida (LL)

2010-02-14 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0