girl, you're amazing. just the way you are.

hoho. ronja här.
eftersom jag kan idas lösenord så tar jag min friheten att skriva ett litet inlägg.
det kan hon ju inte döda mig för.
okej. ida är bäst. hon betyder otroligt mycket för mig och jag är tacksam att jag har henne.
vi tappade kontakten för några år sen och sen dess har vi knappt umgåtts överhuvudtaget.
tills för ett tag sen när vi tog tag i det på riktigt. jag hade nästan glömt hur kul vi har tillsammans.
men ända sen hon började sexårsgrupp så har vi ändå varit kompisar även om vi har haft perioder när vi inte pratat så mycket. jag har alltid vetat vart jag har henne.
vi har varit som syskon. jag ler när jag tänker på allt vi har gjort tillsammans.
vi har så otroligt många fina minnen ihop och fler ska det bli.
jag tänker inte skriva någon fjortistext om hur mycket hon betyder. men ida är en grymt bra tjej som jag tycker otroligt mycket om. det vill jag att hon ska veta. men det skadar ju inte om ni vet det också, right?
ida. bästavän. jag står vid din sida no matter what. jag kommer alltid finnas här.
jag älskar dig.
fina som få alltså. vissa äldre än andra. okej. PUSS PÅ DIG KOMPIS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ida, slut va så jävla fin.

2011-01-01 @ 23:26:27
URL: http://hannahelise.devote.se
Postat av: ebba :)

Åh, gud så fina ni är!

2011-01-05 @ 14:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0