Spanien -10 Bildbomb

Tänkte lägga ut lite bilder från Spanien!
Nathalia,jag och Lisa
Fina Nathalia!
Innan vi skulle ut och äta
Nathalia och jag
Lisa efter shopping
Nathalia efter shopping
Havet
Våran takterass
Jag dyker
Jag och mamma
Haha, mamma i poolen
Mamma på stranden
Poolen
Jag och mamma på marknad
Nån som gjorde på stranden
Jag och mamma
Mammas kompis Mia i poolen
Stranden
jag och mamma i havet
Jag och mamma
Jag dyker
Jag på stranden
Jag och Mia
Stranden
Takterassen
Mamma och jag får massage på stranden
Hade inget och göra..
Nathalia och Lisa
Den här bilden får avsluta!
Tack Mamma, Mia, Nathalia och Lisa för en fantastisk sommar!

Kommentarer
Postat av: hannah

du va jättefin i den svarta långklänningen :)

2010-08-28 @ 22:53:46
URL: http://hannahelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0