Min dag...

Min dag:
Vaknade och åt frukost, och kollade på julkalendern,Hahhaha.
Sen åkte jag till skolan och första timmen hade vi syslöjd i två timmar, sen N-O men sen hade jag utvecklingssamtal, det gick bra och jag är nöjd!
Sen skulle jag till ortopeden för att fixa till gipset för det hade blivit en spricka så när vi kom dit så satt vi i ett väntrum ett bra tag och när det äntligen kom en och skulle hjälpa mig. När vi kom in i ett rum så tittade dom och sa att dom skulle kolla vad dom skulle göra. Och så kom hon igen och sa att jag kanske skulle få halvgips direkt och jag blev så glad men sen kommer hon och säger att dom ska gipsa om helt och dom ska gipsa hela benet igen!!!!!! Och det gjorde så ont så jag satt bara där och grina!! Så nu ska jag ha det i 7 veckor till! Fy F*n vad trött jag blir! Och gipset väger ju dubbelt så mycket som det andra jag hade för dom gips så mycket! Men jag funderar på att gå i ide i 7 veckor och så kommer jag upp och allt är bra.
Imorgon skulle jag haft 2 prov men det blir ju inget eftersom jag inte ska till skolan för att jag har så ont igen!!!
Ajja, det är väl bara att tänka positivt men just nu känns allt bara så jävla tungt!
Hoppas att ni har det bättre än vad jag har det just nu!
-Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0