Gäsp Gäsp..

Nu sitter jag i soffan och har kollat på "Robinson" och nu kollar vi på filmen på 4:an, verkar lite små kul!
Idag har jag inte gjort ett skit faktiskt, vilat och suttit framför datorn.. Och samma händer förmodligen imorgon också, om inte något förändras...
Vilket livligt liv jag har! Men om 6 veckor kommer jag ta igen dom är förfärliga 11 veckorna! Kommer inte sitta still en stund! Tänk liksom att kunna gå! Att kunna sitta, att kunna DANSA! Ajja, nu är jag desperat! Men på Tisdag slipper jag mitt gips som går till ljumsken! Då kommer jag att ha "halv" gips (går till knät)! Så nu ser jag fram emot Tisdag!
Men nu börjar filmen.. Så nu dissar jag er..
Ha en bra kväll!
-Ida <3
Slänger in en bild på mitt otroliga sexiga ben!
HaHaHaHa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0