Allt känns så tungt nu..

Nu sitter jag och kollar på "Arga snickaren" inte särskilt bra men det finns ju inget annat att kolla på, jo det finns ju "Bonde söker fru" men jag har lovat mig själv att jag inte ska titta på det ..
Men sen blir det "Oskyldigt dömd" men det är ju "Grey´s anatomy" fast det får jag se på reprisen på söndagar..
Hoppas att jag mår bättre för just nu mår jag skit och kan inte göra något för om jag rör benet 1 cm så gör det förjävligt ont! Det känns som om jag är på ruta 1 igen men det är jag inte men just nu känns allt bara så himla tungt!
Kanske sticker in med ett inlägg innan jag går och lägger mig.
Annars så får ni sova så gott och så vakna utan smärta..
-Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0